Celý proces v několika krocích
1. Osobní schůzka
- Osobní schůzka, osobní vzájemné poznání s majitelem je podmínkou pro profesionální servis,
- Navržení přípravy nemovitosti, tak aby byla nemovitost na trhu zajímavá a přilákala co nejvíce zájemců,
- Stanovení správné ceny pronájmu – porovnání cen konkurence a reálných cen pronajatých bytů.
2. Zpracování nabídky a prezentace
- Nemovitost profesionálně nafotím ,
- Vytvoření PDF prezentace a zaslání potenciálním zájemcům,
- Zajistím inzerci na nejvyhledávanějších realitních serverech,
- Využiji propagace na sociálních sítích.
3. Realizace prohlídek
- Díky prvotní schůzce s majitelem a získání podkladů o nemovitosti, jsem schopen veškeré znalosti a informace o nemovitosti předat zájemcům,
- Pravidelná informovanost majiteli o prohlídkách a informace o výsledku prohlídek,
- Doporučení vhodného zájemce.
4. Zjišťování informací o klientovi, dokumentace, předání nemovitosti
- Zajistím přípravu a podpis Nájemní smlouvy, předání nemovitosti s vypracováním předávacího protokolu včetně případných převodů energií na zájemce,
- Klienty vždy prověřuji, zjišťuji informace o jejich stávajícím zaměstnání, předchozí bydlení,
- Zjišťuji, jestli klienti někde nedluží (přes registr dlužníků) a nemají na sobě exekuce.